Kada i zašto si se odlučio baš za košarku?

-Košarku sam počeo trenirati kao i većina mojih drugova, kad smo bili prvi razred osnovne škole, čisto da imam neku aktivnost i da istrošim višak energije. Ti početci su bili usmjereni uglavnom na to da se zavoli sport i da se počnemo privikavati na sportski život. Kasnije sam se uvjerio da je košarka postala moja velika ljubav, s kojom sam upoznao mnoge gradove i prijatelje. Danas mogu slobodno reći da je košarka moj posao i trenutno sam igrač OKK Sloboda. Sretan sam što igram baš košarku.

Kakvi su odnosi u timu? Na terenu ste skladni, da li je tako i van terena? Da li je za dobru igru neophodno da ste u prijateljskim odnosima i onda kada igra ne traje?

-Sigurno da jeste. Generalno, ogledalo jedne ekipe na terenu mora da se vidi i van terena. Jako značajno za nas je i to što smo jedan mlad i perspektivan tim koji obećava mnogo. Sa ovim dobrim odnosima koje imamo na terenu, a i van terena možemo puno postiči na koncu ove sezone.

16395789_10211601133204920_1124644594_n

Jesi li zadovoljan prethodnom sezonom?

-Ja nisam zadovoljan prethodnom sezonom. Neki koncept je bio složen na drugačiji način. Na kraju se ispostavilo da je prethodna sezona bila totalni promašaj iz razloga što smo igrali ligu za opstanak. Kada igrate ligu za opstanak ne može da postoji ta pozitivna energija, nego smo samo čekali da se završi i da ide svako svojoj kući.

Da li je po tvom mišljenju bolje počela ova 2016/17?

-Što se tiče ove sezone moram priznati da sam i više nego zadovoljan i sretan što prije svega Slobodu predstavlja mlada ekipa. Prema mojim informacijama ovo je najmlađi tim Slobode u historiji i sigurno da pravimo dobre rezultate i da smo mnogim ekipama poremetili planove i pomrsili račune. Što se mene lično tiče ove godine imam ozbiljniju ulogu, postavljen sam za kapitena OKK Sloboda. Ispred sebe i svojih suigrača mogu reći da ćemo u narednom periodu dati svoj maksimum i u svaku utakmicu ulaziti maksimalno angažovani, da napravimo što bolji rezultat.

Šta možeš poručiti mladima kojima je san da se bave košarkom? Da li ovaj grad obećava njima i da li će i oni nekada u budućnosti uspjeti da pronađu svoje mjesto u OKK Sloboda?

-Naravno da hoće. Sloboda je koncipirana tako da bazu svoje ekipe pravi na mladim igračima. Dugi niz godina je tako i mogu reći da u Slobodi ima jako puno perspektivnih klinaca koji će sigurno u par narednih godina biti u ekipi i koji će i konkurirati za tih 12 igrača koji igraju za OKK Sloboda.

Radio Inat BiH

Interview vodila Amela Hasanbašić